Sałatka na wiosnę

Mysleliscie pewnie, że o was zapomniałam.

A nie 😉 Tylko ogólnie pogoda za oknem zniechęca do „chciejstwa”, więc postanowiłam odpuścić.

 

Ale dziś mam dla was przepis na prostą sałatkę. Sałatkę jadłam u znajomych, jest super i w jedzeniu i szykowaniu.

 

Po pierwsze nalezy ugotować makaron w kształcie ziarenek ryzu. Ja swój ostatnio kupiłam w BOMI, sa tam dwa gatunki, to kupiłam ten drobniejszy (jest drugi, bardziej płaski, ale do tej sałatki to jednak taki sobie). Ja gotuje około 1/2 opakowania.

Gdy makaron wystygnie biore jeden długi zielony ogórek. Obrany kroje w drobna kostkę.

Do tego dodaje wędzoną pierś kurczaka. Najlepsza do kupienia w Biedronce (w paczkach zafoliowanych po 2 sztuki). Tne w drobna kostkę.

 

To wszystko mieszam z majonezem.

Wstawiam do lodówki. Smacznego 😉

Skomentuj

